tirsdag 29. januar 2013

 17 oktober var sist gang jeg fikk kludret ned noe på denne bloggen!!
Hvilken skandale!!!
La oss ikke dvele over fortiden men begynne på nytt J det er jo for faen nyttår J iallfall var det nyttår for en mnd siden J

Jeg har overlevd vinteren… Så langt i alle fall J Og jeg er sååå stolt over meg selv, og jeg kan ikke få si hvor kult jeg synes dette er. Okei det har vært kaldt, okei jeg har fryst på meg imaginære lausunger, brokk, uvi, angst og hard hud på hælene men det har vært verdt det J Jeg koser meg om bord.

Jeg ville bo på vestlandet pga det behagelige og milde vinterklimaet J MY ASS!!! Jeg har fulgt med på yr.no i lange tider, og det har faktisk vært varmere lengre Nord i landet.. For eksempel har bodø hatt pluss 4 grader mens vi hadde minus 13… Noen fortalte meg at det var et resultat av at et høytrykk blokkerte for alle lavtrykkene som vanligvis stikker innom disse kanter, og sendte dem lengre nord. Akkurat som en dørvakt som sender den plagsomme gjesten videre til neste pub..Helt greit for meg det.. Men minus 13 lizzom excoise mei men det er jo pissekaldt! 


Jeg har bodd i ullundertøy, og oppholdt meg minst mulig i naken tilstand, dvs at alle former for kleesskift har foregått foran vifteovnen .. Jeg har aldri gledet meg så meget til våren som det jeg gjør nå!!! Herregud den dagen det blir 12grader pluss og sol, da skal champagnen frem! Da skal det feires! Slipp musene løs det er vååååår!

Denne skuta her kom på besøk mandagskveld, og den var så søt og hyggelig at den knuste mesteparten av isen rundt i havna :) det var koselig for oss som bor i båter. 


I skrivende stund regner det småjævler, blåser som faen og +6 grader… Okei jeg skal ikke si et jævla kløyva negativt ord J I morgen skal det bli storm fra den vindretningen jeg enda ikke har fått oppleve, nemlig sørvest, hvilket sies å være en heftig vindretning her i havna, det skal bli spennende… Jeg håper at jeg har fortøyd tilstrekkelig!
God natt og peace out! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar